FAQ

  1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
    Zamówienia należy wykonać poprzez serwis internetowy www.mural24.pl. Opis sposobów złożenia zlecenia znajduje się w zakładce „Jak Zamawiać”, polecamy również obejrzenie filmu instruktażowego. Zobacz film instruktażowy.
    Indywidualne uzgodnienia dotyczące zlecenia omawiane są telefonicznie lub mailowo i potwierdzane mailowo.
  2. Jak znaleźć zdjęcie o określonym motywie i tematyce?
    Galeria serwisu jest bardzo bogata – kilkanaście milionów zdjęć i grafik na pewno pozwoli na znalezienie tego odpowiedniego.
    Aby ułatwić wyszukanie grafiki o określonej tematyce i motywie można wysegregować zdjęcia poprzez gotowe już kategorie i podkategorie, bądź poprzez wpisanie w pole „szukaj” w centralnej, górnej części naszej strony odpowiedniego hasła.
  3. Jak dokonać zamówienia na więcej niż jeden produkt?
    Aby zamówić więcej niż jeden produkt, po dodaniu do koszyka pierwszego motywu, należy wybrać następny i tak analogicznie do momentu w którym w koszyku znajdą się wszystkie wybrane grafiki.
  4. Po wpisaniu własnych wymiarów część grafiki jest rozjaśniona a część zaciemniona. Czy można zmieścić całą grafikę w samodzielnie wpisanych wymiarach?
    Rozjaśniona część pokazuje możliwość wykadrowania grafiki, prostokąt można zmniejszać i powiększać oraz przemieszczać po grafice ustawiając odpowiedni do wydruku kadr.
    Zmieszczenie całego zdjęcia w nowych wymiarach jest możliwe pod warunkiem, że nowo wpisane proporcje odpowiadają oryginalnym. Np. jeśli zdjęcie ma kształt kwadratu, to nie ma możliwości wpasowania go w całości w wymiar wąskiego prostokąta bez zniekształcenia grafiki. Możliwość indywidualnych zmian w grafice i jej kadrowaniu zawsze powinna zostać skonsultowana z grafikiem.
  5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej w formularzu zamówienia opcji wysyłki – czas realizacji standardowej to 4-6 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty za zamówienie; czas realizacji ekspresowej to 1-3 dni robocze od zaksięgowanej wpłaty.
  6. Jaki jest koszt wysyłki?
    Koszt wysyłki standardowej wynosi 19 zł, przy ekspresowej realizacji zamówienia koszt wysyłki to 89 zł.
    W przypadku zamówienia obrazów, których suma dwóch krótszych boków i jednego dłuższego przekracza 300 cm, koszt wysyłki wynosi 135 zł. Natomiast gdy suma dwóch krótszych boków i jednego dłuższego przekracza 385 cm wycena wysyłki  przygotowywana jest indywidualnie.
    Obrazy nie mogą zostać zapakowane w jedną paczkę z wydrukami na rolce, dlatego w przypadku zamówienia obrazu i innych wydruków koszt przesyłki jest podwójny
  7. Jaki jest koszt za m2 wydruku poszczególnych produktów?

    Koszty poszczególnych wydruków za 1 m2 wyglądają następująco:

    • fototapeta Latex Premium – 67 zł brutto
    • fototapeta na flizelinie – 88 zł brutto
    • fototapeta HP PCV Free – 76 zł brutto
    • naklejka – 60 zł brutto
    • naklejka z wydrukiem od strony kleju – 88 zł brutto
    • plakat – 60 zł brutto
    • obraz – 160 zł brutto

    Do całości kosztów zamówienia doliczany jest również koszt zdjęcia – opłaty za możliwość jego użycia do wydruku.

  8. Jakie są formy płatności za zamówienie?

    Są dwie formy płatności za zamówienie:

    • przedpłata w formie przelewu standardowego – dane do wpłaty wysyłane są na adres mailowy wpisany w zamówieniu automatycznie po złożonym zamówieniu,
    • płatność PayU – elektroniczny system płatniczy wybierany bezpośrednio podczas składania zamówienia. Płatność poprzez PayU jest automatycznie księgowana do zamówienia i skutkuje rozpoczęciem procedury realizacji.
  9. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
    Nie ma możliwości zapłaty kurierowi przy odbiorze, rozpoczęcie produkcji możliwe jest po zaksięgowaniu pełnej wpłaty za zamówienie.
  10. Czy fototapety są odporne na ścieranie i wilgoć?
    Papier na jakim drukujemy fototapety Latex Premium jest wodoodporny, sam wydruk, aby nabrać takich właściwości, wymaga dodatkowego uszlachetnienia w postaci laminatu.
  11. Jaki jest koszt laminatu?
    Koszt laminatu wynosi 30 zł/m2, jest on automatycznie doliczany do zamówienia po zaznaczeniu opcji podczas konfiguracji produktu.
  12. Czym jest laminat i w jakim celu się go stosuje?
    Laminat jest bezbarwną folią przeznaczoną do zabezpieczenia wydruku przed wilgocią i ścieraniem. Oferujemy dwa rodzaje laminatu: matowy oraz błyszczący.
  13. W jaki sposób mogę zamówić laminowaną fototapetę lub naklejkę?
    Aby zamówić dodatkowy laminat należy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas konfiguracji produktu.
  14. Czy po docięciu fototapety laminowanej laminat nie będzie się odklejał od papieru fototapety?
    Laminatem pokrywana jest cała powierzchnia wydruku, więc po docięciu laminat nie będzie się odklejał.
  15. Czym różnią się od siebie fototapeta i naklejka?
    Fototapeta jest materiałem papierowym i do jej montażu niezbędny jest klej do tapet. Naklejka jest materiałem winylowym samoprzylepnym. Dokładny opis produktów znajduje się w odpowiednich zakładkach
  16. Przy oklejaniu jakich powierzchni najlepsza będzie naklejka, a przy jakich podłożach fototapeta?
    Fototapeta jest materiałem dedykowanym do oklejania ścian. Naklejka natomiast jest odpowiednia do powierzchni gładkich takich jak szkło, fronty mebli i inne idealnie gładkie powierzchnie.
  17. Jak przykleić fototapetę, a jak naklejkę?
    Przykładowy opis montażu oraz filmy instruktażowe zarówno fototapety jak i naklejki znajdują się w naszym Poradniku. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
  18. Czy istnieje możliwość zamówienia naklejki z klejem na obrazku tak, aby przykleić ją np. pod szkło?
    Zamówienie takiego rodzaju naklejki jest możliwe. Należy wybrać odpowiedni produkt – naklejkę z wydrukiem od strony kleju – podczas składania zamówienia.
  19. W jaki sposób pakowane są i wysyłane gotowe produkty?
    Przy pakowaniu naszych produktów stosujemy wyjątkowe rozwiązanie, przy którym wydruk nie styka się ze ściankami opakowania. Daje nam to pewność, że nie pojawi się uszkodzenie w trakcie transportu. Tuby, w które zapakowane są nasze produkty oznaczone są oryginalnymi naklejkami z naszym znakiem firmowym mural24.pl oraz naklejką ostrzegawczą.
  20. Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?
    Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedającym.